fredag 15 januari 2010

Avatar - Check!

Då har även jag gjort det, sett Avatar.

Innan filmen var jag skeptisk av två anledningar:

1. Skulle jag se 3D effekten på grund av min konstiga ögon
2. Skulle jag klara filmen utan att behöva gå och pinka, vi snackar tvååå timmar och fyrtioennnnn minuter! Detta var den stora anledningen till min oro, det var nästan så att jag i sista sekund skippade hela spektaklet, jag menar tvååå timmar och fyrtioennnnn minuter!

Utvärdering:
JA jag såg alla effekter, de första tio minuterna blev jag dock en aning spysjuk och det skulle varit tryggt med en papperspåse bakom sätet framför. Svar på anledning 2: Jag klarade mig galant, nytt rekord Fröken Fia. På vägen hem däremot tror jag att mötande kan ha trott att jag var mer eller mindre aspackad beroende på vilka referensramar de har (det var lite svårt att gå rakt)

Betyg:

4/5


Fast jag måste erkänna att jag längtar till Alice i underlandet kommer på 3D

4 kommentarer:

  1. Då kanske jag också kan se den i 3D, vi är ju lika glosögda båda två!

    SvaraRadera
  2. Hörde du blivit vettig och ska bli Munkisbo. Kul !! =0).

    SvaraRadera
  3. Dags för en uppdatering snart ;)?

    SvaraRadera
  4. Mm jo kanske, men vad ska jag dra ner på?

    SvaraRadera