tisdag 5 januari 2010

Nytt år, ny blogg...

Jag inleder detta årtionde med att byta blogg, jag känner att detta år kommer att medföra stora förändringar för mig så varför vänta, därför finns jag numera här. Hoppas denna blogg fungerar bättre än blogg.se.

Året som gått har mest präglats av jobb, jag fick ett jobb för att sedan få ett nytt som jag just börjat. Jag har världens bästa arbetskamrater. Så ifall ni undrar så kan ni sluta nu eftersom jag har de bästa arbetskamrater EVER! (till alla coopare som läser detta kan jag ju säga att ni spelar ju i en alldeles egen liga så ni är inte ens med i beräkningarna, det vore orättvist mot alla andra eller hur! Go coopare!)

Jag har gift bort min bror som till våren ska bli pappa vilket gör att jag ska bli faster under 2010.
Jag fyllde 30 i somras och hade en superskoj fest, tack alla ni som var där och gjorde festen till en sådan succé.

Jag har lärt mig att sticka och är numera BESATT (jo stora bokstäver behövs) av att sticka raggsockor. Dessutom har jag lärt mig att göra silversmycken av silverlera vilket var ytterligare en succé.

Året avslutades med en mysig kväll hos T och D vilket var en perfekt avslutning på ett bra år.

Ikväll blir det havsbadet för hela slanten med Fröken B, måste skynda, måste ladda. Hoppas vi ses där!

Over and out
Fia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar